۷ فروردین ۱۴۰۵ آیا ماه خونین است ؟

هفت فروردین 1405 ماه خونین می شود

جریان ماه خونین 7 فروردین 1405 چیست ؟

فروردین ۱۴۰۵ چه اتفاقی میفته

به تازگی خبری مبنی بر اینکه در ساعت ۱۳:۳۳ تاریخ هفتم فروردین ماه سال ۱۴۰۵ ماه گرفتگی خاصی باعث قرمز دیده شدن ماه می شود، توجه مردم و خصوصا کاربران فضای مجازی را جلب کرده است و بسیاری از افراد شایعه های زیادی در مورد این موضوع بازگو مینمایند، که هیچکدام از این شایعات صحت ندارد.

باید به این نکته اشاره نماییم که دلیل اطلاق ماه خونی این است که در زمان ماه گرفتگی به دلیل پراکندگی رایلی ماه کاملاً تاریک نشده و بلکه به رنگ قرمز دیده خواهد شد و این امر باعث ترس بسیاری از افراد می‌شود.

۷ فروردین ۱۴۰۵ آیا ماه خونین است ؟
۷ فروردین ۱۴۰۵ آیا ماه خونین است ؟

آیا پیشگویی ماه خونین صحیح است ؟

آیا ماجرای ماه خونین واقعیت دارد؟

آیا داستان ماه خونین شایعه است؟

برخی از شایعات به شرح زیر است:

• هر کس در این زمان به ماه نگاه کند دیوانه می‌شود و به دیگران حمله می‌کند.

• گفته شده در زمان وقوع این ماه گرفتگی مردم قادر به کشتن هم خواهند شد، چون این ماه خونین موجب هیپنوتیزم آدم‌ها می‌گردد‌.

• یک تعدادی از افراد می‌گویند، پنجره ها را قفل کنید و به بیرون و حتی ماه نگاه نکنید و گفته‌اند تا میتوانید آذوقه برای خود تهیه کنید. زیرا موجودات ماورایی پا به زمین میگذارند.

• اشخاص دیگری می‌گویند، هنگامی که ماه سرخ شود و طوفان و زلزله عظیم رخ خواهد افتاد، که موجب ویرانی همه چیز می‌گردد.

• تعدادی بازگو می‌نمایند که، شیاطین در زمین راه پیدا خواهند نمود و دارای قدرت عظیمی می‌گردند که سبب نابودی کره زمین می‌شوند.

ماه گرفتگی خونین نشانه ای از آخرالزمان است؟

آیا ماه گرفتگی خونین نشانه ای از آخرالزمان است؟ ماه گرفتگی خونین را همه درگذشته دیده اند. برای همین نمیشود گفت که ماه خونین یک اتفاق جدید و در حال وقوع است. اما ماه خونین چگونه رخ می‌دهد؟ ماه باید از میان سایه سرخ و خونین و تا حدود مکدر و غبار گرفته زمین عبور کند و برای مدتی در تله این سایه گرفتار شود و به همین دلیل همه برای مدتی شاهد ماه گرفتگی خونین و ترسناکی می‌شوند. هر ۱ قرن یک بار، انسان شاهد چنین ماه گرفتگی خونین و ترسناکی خواهد بود. می‌توان هر نوع کسوف و یا خسوف و ماه گرفتگی خونین را نشانه‌ای از آخرالزمان تلقی کرد. اما در واقعیت شاهد هستیم که با وجود رخ دادن ماه گرفتگی خونین در مقاطع زمانی و قرون مختلف هنوز هم آخر الزمان رخ نداده و انسان‌ها به حیات خود ادامه می دهند. ۴ و نیم میلیارد سال از زمان شکل‌گیری زمین و قمر آن می‌گذرد و زمین همچنان و با وجود ماه گرفتگی خونین در زمان‌های مختلف به بقای خود ادامه می‌دهد.البته اولین بار نیست که انسان موضوع ماه گرفتگی خونین را به آخرالزمان نسبت می‌دهد. در طول تاریخ شاهد هستیم که در فرهنگ‌های مختلف همواره ناپدید شدن ماه را یک نشانه شوم و بد تفسیر کرده‌اند. در برخی فرهنگ‌ها، خسوف را به این شکل تعبیر می‌کنند که یک ببر غول‌آسا ماه را بلعیده است و در فرهنگ‌های دیگر نیز دیوها را عاملان اصلی به سرقت رفتن ماه تلقی می‌کنند.

ماه گرفتگی رخ میدهد که در تورات انجیل این حرف تایید شده است…

در آن زمان مردم قادر به کشتن هم میشوند چون ماه خونی انسان را هیپنوتیزم میکند و مردم در کوچه ها آواره هستند تا همدیگر را بکشند .

در دین اسلام گفته شده روز قیامت ماه سرخ می شوند که ممکن است ما به قیامت بسیار نزدیک باشیم .

در دین مسیح گفته شده شیاطین و موجودات ماورایی به زمین حمله میکنند و قدرت هایی در وجودشان فرا خواهم گرفت که موجب نابود شدن کره زمین میشود… .

دین اسکاتلند میگویند لوکی خدای دوز کلک بمیرد ماه سرخ میشوند و طوفانی عظیم به راه میوفتد که موجب زلزله و ریختن خانه ها می شود ‌‌…

گفته شده تا میتوانید برای خود آذوقه بگیرید چون که مه در زمین فرا میرسد و موجودات ماورایی در کوچه به کوچه قدم میزنند…

پنجره ها را خوب جفت کنید و به هیچ وجه به بیرون نگاه نکنید.

نظر بعضی ادیان درمورد ماه خونین:

_در دین اسلام گفته شده روز قیامت ماه سرخ میشوند که ممکن است ما به قیامت بسیار نزدیک باشیم .

_در دین مسیح گفته شده شیاطین و موجودات ماورایی به زمین حمله میکنند و قدرت هایی در وجودشان فرا خواهم گرفت که موجب نابود شدن کره زمین میشود .

_دین اسکاتلند میگویند لوکی خدای دوز کلک بمیرد ماه سرخ میشوند و طوفانی عظیم به راه میوفتد که موجب زلزله و ریختن خانه ها می شود ‌.

۷ فروردین ۱۴۰۵ آیا ماه خونین است ؟۷ فروردین ۱۴۰۵ آیا ماه خونین است ؟

اما آیا به نظر شما این شایعات و گفته‌ها صحیح است یا خیر

در مقابل این شایعات عده‌ای دیگر اینگونه وجود ماه خونین در این زمان را رد می‌کنند.

✔️بعضی ها میگن در این روز ماه کامل نیست و احتمال ماه گرفتگی صفر خواهد بود.

✔️یه عده دیگر می‌گویند، این حرفاها خرافات است که مردم باعث کشتن هم دیگر می‌شوند. زیرا در سال ۲۰۲۲ قرار بود ماه خونین شود ولی نشد.

✔️اما اصل ماجرا این است که هنگامی که ماه خونین در هرجای دنیا اتفاق بیفتد به دلیل پراکندگی رایلی ماه کاملاً تاریک نشده و بلکه به رنگ قرمز دیده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا